Ako vrátiť alebo vymeniť tovar?

A. Ak chcete tovar vrátiť do 14 dní:

Ak Vám tovar nesedí a chcete ho vrátiť, môžete tak urobiť najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia tovaru, ktorý si želáte vrátiť.

Tovar určený na vrátenie musí byť vrátený v pôvodnom stave, kompletný s visačkou, prípadne s iným ďalším príslušenstvom (napr. opasky, prívesky, retiazky, náhradné gombíky a pod.). V prípade, že bol k objednanému tovaru poskytnutý darček, je povinnosťou zákazníka vrátiť ho spolu s tovarom určeným na vrátenie. Vrátený tovar musí byť nepoškodený, nenosený, nepoužívaný a nesmie byť praný. Vrátený tovar môže byť použitý iba pre potrebu vyskúšania, ako je to v prípade skúšania v kamennej predajni.

Prípadné poškodenie tovaru ďalším použitím kupujúcim (spôsobené v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastnosti a funkčnosti tovaru), si predávajúci vyhradzuje právo požadovať náhradu škody za prípadnú stratu hodnoty tovaru.

Tovar určený na vrátenie nesmie byť poslaný na dobierku ani ako balík na poštu (akceptuje sa len balík na adresu podľa pokynov uvedených nižšie), inak nebude prebraný. Cena za vrátený tovar vrátane poštovného a balného, bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia ,,Formulára na odstúpenie od zmluvy do 14 dní“. V prípade, že si zákazník objednal viac kusov tovaru, resp. viacero druhov tovaru a následne zašle „Formulár na odstúpenie od zmluvy do 14 dní“ len na časť zakúpeného tovaru, sa platba za poštovné a balné zákazníkovi nevracia.

V prípade, že ste si pri objednávke zvolili spôsob dopravy cez spoločnosť Packeta, je možné vrátiť tovar prostredníctvom:

  1. podacieho miesta Packeta:
  • tovar, ktorý chcete vrátiť je potrebné vhodne zabaliť tak, aby sa počas prepravy nepoškodil, resp. inak neznehodnotil a k zásielke zabaliť faktúru (môže byť aj kópia) a kompletne vyplnený formulár (,,Formulár na odstúpenie od zmluvy do 14 dní“);
  • vytlačiť a na balík nalepiť štítok, ktorý Vám prišiel na e-mail s faktúrou, prípadne požiadajte personál na podacom mieste a ochotne Vám štítok vytlačia;
  • zásielku je potrebné podať na akomkoľvek podacom mieste Packeta a obsluhe podacieho miesta je potrebné nahlásiť 8 miestny vrátkový kód nášho e-shopu (tzv. identifikátor): 97538613;
  • na podacom mieste Packeta je potrebné uhradiť sumu 2,00€ za vrátenie zásielky. Zásielku si vyzdvihne kuriér a zašle naspäť do nášho e-shopu;
  • najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia ,,Formulára na odstúpenie od zmluvy do 14 dní“ Vám budú vrátené všetky platby, ktoré sme od Vás ako zákazníka prijali na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, a to rovnakým spôsobom, aký bol použitý pri Vašej platbe za objednaný tovar.

Prepravné náklady pri vrátení objednaného tovaru hradí kupujúci.

  1. iného dopravcu (napr. Slovenská pošta):
  • tovar, ktorý chcete vrátiť je potrebné vhodne zabaliť tak, aby sa počas prepravy nepoškodil, resp. inak neznehodnotil a k zásielke zabaliť faktúru (môže byť aj kópia) a kompletne vyplnený formulár (,,Formulár na odstúpenie od zmluvy do 14 dní“);
  • zaslať tovar na adresu nášho e-shopu STEFI s.r.o. obchod a služby, Šarišský Štiavnik 9, 090 42 Okrúhle;
  • tovar určený na vrátenie nesmie byť poslaný na dobierku ani ako balík na poštu (akceptuje sa len balík na adresu), inak nebude prebraný;
  • tovar určený na vrátenie musí byť zaslaný minimálne ako doporučený list 2. triedou;
  • odporúčame zasielať balík takým spôsobom, aby ste o poslaní balíka dostali potvrdenie. Doklad o odoslaní balíka je potrebné si uchovať a kópiu zaslať e-mailom na adresu info@modnenakupy.sk;
  • tovar, ktorý je predmetom vrátenia odporúčame poistiť, riziko vzniku škody na tovare, ktorý je predmetom vrátenia znáša kupujúci až do okamihu prevzatia tohto tovaru predávajúcim.

Prepravné náklady pri vrátení objednaného tovaru hradí kupujúci.

V prípade, že ste si pri objednávke zvolili spôsob dopravy cez spoločnosť DPD (kuriérom), je možné vrátiť tovar ľubovoľným spôsobom, pričom:

  • tovar, ktorý chcete vrátiť je potrebné vhodne zabaliť tak, aby sa počas prepravy nepoškodil, resp. inak neznehodnotil a k zásielke zabaliť faktúru (môže byť aj kópia) a kompletne vyplnený formulár (,,Formulár na odstúpenie od zmluvy do 14 dní“);
  • zaslať tovar na adresu nášho e-shopu STEFI s.r.o. obchod a služby, Šarišský Štiavnik 9, 090 42 Okrúhle;
  • tovar určený na vrátenie nesmie byť poslaný na dobierku ani ako balík na poštu (akceptuje sa len balík na adresu), inak nebude prebraný;
  • tovar určený na vrátenie musí byť zaslaný minimálne ako doporučený list 2. triedou;
  • odporúčame zasielať balík takým spôsobom, aby ste o poslaní balíka dostali potvrdenie. Doklad o odoslaní balíka je potrebné si uchovať a kópiu zaslať e-mailom na adresu info@modnenakupy.sk;
  • tovar, ktorý je predmetom vrátenia odporúčame poistiť, riziko vzniku škody na tovare, ktorý je predmetom vrátenia znáša kupujúci až do okamihu prevzatia tohto tovaru predávajúcim.

Prepravné náklady pri vrátení objednaného tovaru hradí kupujúci.

B. Ak chcete tovar vrátiť do 14 dní a vymeniť za iný tovar (napr. za inú veľkosť):

Objednávka musí byť vyhotovená najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia tovaru, ktorý chce zákazník vymeniť.

Výmena je možná len v prípade, že tovar vo Vami požadovanej veľkosti a farbe máme k dispozícií.

Pri výmene tovaru platí, že vymeniť možno len druhovo rovnaký tovar, t. j. vždy oblečenie za oblečenie.

Hodnota novej objednávky nemôže byť nižšia ako je hodnota pôvodnej objednávky.

Každý ďalší výmenný balík nasledujúci za už zrealizovaným výmenným balíkom, t. j. opakovaná výmena bude spoplatnená sumou 5€.

Tovar, ktorý vraciate a chcete vymeniť musí byť vrátený v pôvodnom stave, kompletný s visačkou, prípadne s iným ďalším príslušenstvom (napr. opasky, prívesky, retiazky, náhradné gombíky a pod. Vrátený tovar musí byť nepoškodený, nenosený, nepoužívaný a nesmie byť praný. Vrátený tovar môže byť použitý iba pre potrebu vyskúšania, ako je to v prípade skúšania v kamennej predajni.

Prípadné poškodenie tovaru ďalším použitím kupujúcim (spôsobené v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastnosti a funkčnosti tovaru), si predávajúci vyhradzuje právo požadovať náhradu škody za prípadnú stratu hodnoty tovaru.

Tovar určený na vrátenie nesmie byť poslaný ako balík na poštu (akceptuje sa len balík na adresu podľa pokynov uvedených nižšie), inak nebude prebraný.

V prípade, že ste si pri pôvodnej (t. j. prvej) objednávke zvolili spôsob dopravy cez spoločnosť Packeta:

  • je potrebné vytvoriť si novú objednávku na tovar, o ktorý máte záujem, pričom do poznámky je potrebné uviesť – Výmenný balík. V poznámke je tiež potrebné uviesť číslo pôvodnej objednávky, aký tovar si želáte vymeniť a na aké výdajné miesto Packeta si želáte tovar zaslať, v opačnom prípade nie je možné výmenný balík spracovať;
  • tovar, ktorý chcete vymeniť za iný je potrebné vhodne zabaliť tak, aby sa počas prepravy nepoškodil, resp. inak neznehodnotil;
  • vytlačiť a na balík nalepiť štítok, ktorý Vám prišiel na e-mail s faktúrou, prípadne požiadajte personál na podacom mieste a ochotne Vám štítok vytlačia;
  • zásielku je potrebné podať na podacom mieste Packeta a obsluhe podacieho miesta je potrebné nahlásiť 8 miestny vrátkový kód nášho e-shopu (tzv. identifikátor): 97538613;
  • uhradiť sumu 2,50€ za výmenný balík. Zásielku si z podacieho miesta Packeta vyzdvihne kuriér a zašle naspäť do nášho e-shopu;
  • po skontrolovaní neporušenosti vráteného tovaru bude uskutočnená výmena tovaru, pričom vymenený tovar Vám bude zaslaný v čo najkratšom možnom termíne na výdajné miesto Packeta, ktoré ste uviedli v poznámke Vašej novej objednávky.

Prepravné náklady pri výmene objednaného tovaru hradí kupujúci.

V prípade, že ste si pri pôvodnej (t. j. prvej) objednávke zvolili spôsob dopravy cez spoločnosť DPD (kuriérom):

  • je potrebné vytvoriť si novú objednávku na tovar, o ktorý máte záujem, pričom do poznámky je potrebné uviesť – Výmenný balík. V poznámke je potrebné uviesť aký tovar si želáte vymeniť, v opačnom prípade nie je možné výmenný balík spracovať. Pri novej objednávke zákazník uvedie ako spôsob platby – platba na dobierku;
  • po vytvorení objednávky na výmenný balík je potrebné tovar, ktorý chcete vymeniť za iný pripraviť pre odovzdanie kuriérovi, pričom je potrebné vhodne tovar zabaliť tak, aby sa počas prepravy nepoškodil, resp. inak neznehodnotil (zákazník môže použiť aj pôvodný prepravný obal, v ktorom mu bol tovar zaslaný);
  • o spracovaní Vašej novej objednávky na výmenný balík budete informovaný e-mailom a následne v deň doručenia novej objednávky aj kuriérom o novom doručení balíka;
  • kuriér Vám doručí balík s novým tovarom a vyzdvihne od Vás zabalený pôvodný tovar, t. j. výmena balík za balík;
  • pri prevzatí tovaru je potrebné zaplatiť kuriérovi dobierku vo výške 3,50€ (t. j. poštovné za výmenný balík).

Prepravné náklady pri výmene objednaného tovaru hradí kupujúci.

Nákupný košík